Anorektisk Felix

Jag snubblade över en tilltalande och intressant bild på Facebook, och tog mig friheten att kopiera denna. (Just på det viset som man önskar att ingen någonsin skulle få för sig att hantera ens egna bilder...)

Då Felix har varit lite grinig på mig för att han endast har fått ytterst lite utrymme på bloggen den senaste tiden, är han totalt i fokus idag. En mamma måste ha husfriden i åtanke.

Jag väljer att visa en bild på en kisse som har ett utseende som jag tror Felix skulle ha om han vore anorektisk. Då skulle den andra kissen och min Felix vara väldigt lika. Men nu har ju inte Fille anorexia. Han äter gladeligen alltifrån tomat och skinka till glögg och champagne. Han är en livsnjutare, min kissemissemåssetåsseto!


Felix -livsnjutaren som smälter en rejäl måltid.


Felix -drabbad av ätstörningar?

Ps. Jag har gjort något jag helst inte ville göra och hade svårt att se mig göra (för att jag gillar kontinutet) -ändrat design. Vad tycks? Jag är för nöjd för att ändra tillbaka! Min konservativa sida ser ut at vara besegrad i denna fråga.
xx


Kommentarer
Postat av: marie

Me like!!!

Lite Sex and the city-stuk, passar dig perfa tycker jag! Skönt att du börjat blogga igen :)

Vad kan en blivande 25-åring önska sig i födelsedagspresent? Både din svärmor o jag kom fram till att vi behöver några hintar. Hinta Freddan som hintar oss, ok?! Kram

Kram

2009-08-17 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0