Du får ta på mig om du vill

Igår kväll kollade jag på gamla kort varav några var från min Bulgarienresa 2003. Vi var ett gäng brudar från klassen som åkte iväg på solsemester. Kanske vi festade lite också. Vad som förtäljer historien är att jag fann Mattias Trotzig på ett kort. Alltså han som varit ihop med sessan Madeleine och nu kilar stadigt med Carolina Gynning. "Håhå", tänkte jag och pekade demonstrativt på kortet och visade min fästman denna bragd. Vårt gäng och detta grabbgäng var ute och käkade middag ihop den afton då bilden klickades.

Jag är en trogen läsare av Gynnings blogg (gynning.net). Hon är så vacker och det är så läckra bilder på hennes blogg. Idag var han på bild igen, Trotzig. Denna gång inte i mitt gamla dammiga fotoalbum, utan på sin flickväns blogg. Än en gång tänkte jag "håhå", pekade demonstrativt på bilden på skärmen, visade min fästman och hoppades han kopplade samman med gårdagens bildvisning. Det enda rätta från min sida var nu att högt uttala:

"Du får ta på mig om du vill." (Få har ju så coola meriter på kändisfronten som jag).


Bild på dagens bloggämne. (Inte min bild dock.)


xx

Kommentarer
Postat av: Fiolin

Hahhahahaa!! Härligt att nån mer e som jag. När jag får infall att berätta ett lustigt minne berättar jag alltid om när Mattias Trotzig sa att jag hade snygga bröst. Det lever jag på än!

2009-09-02 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0