PMS-sången

När jag har PMS sjunger min fästman emellanåt en egenhändigt komponerad sång för mig. Textinnehållet är följande:

"P to the M to the S"

Detta framförande skulle ju, i mitt labila tillstånd, kunna få mig att löpa efter honom med en gjutjärnspanna alternativt svettig armhåla i högsta hugg. (Det sistnämnda är ytterst hotfullt.) Men istället finner jag det hela mycket underhålllande. Jag får mig ett asgarv i misären. Välgörande och välbehövligt.






Genom bilderna ovan vill jag visa på motsatsen till PMS-Linda. De är från vår 1-åriga förlovningsdag 09.07.25. Jag fick en Esprit top och ett halsband, Efva Attling (till min samling!) av min älskling. Han är go, han är bäst. Även den blinde kan se att jag under omständigheter som dessa är glädjen själv (konstigt...).



På vår dag skålade vi också i en god champagne. Mycket uppskattat från min sida.

Hallå, hallå! Kan jag i och med detta ha knäckt PMS-koden? PMS plus fina, dyra presenter, plus champagne är lika med minus PMS, dvs. normaltillstånd?!
xx

Kommentarer
Postat av: Pernilla

oj oj, ni slog på stort på er ettårsdag. själva glömde vi av det båda två (vår ettåriga förlovningsdag alltså, den 12/7)... haha lite pinsamt kanske men vi jobbade på olika håll båda två och såg inte ens på den dagen... men det blev bio och restaurang sedan på hlgen som följde :)

2009-08-15 @ 12:10:19
URL: http://pernijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0