Slaven Linda



Slaven Linda.
 
För här sitter jag och filar fötter som inte tillhör mig. (I sådana fall har jag kapat vänsterbenet vid låret och lagt det i solen medan jag stannat inne framför laptopen.) Nå väl, kan hända att jag och ett par vänner hade spa kväll, det kanske förmildrar omständigheterna angående slaveriet något? Jag har faktist heller inte problem med fotvård. Min vänninnas fossing är ju dessutom fräsch, som synes. Jag skulle förmodligen ha svårare för filsessionen om foten jag hade att göra med bestod av 10% fot och 90% förhårdnader. Under en spa kväll måste man ju bjuda till, så jag filade som en gud. Så huden yrde, höll jag på att skriva. Men det lät nog lite äckligt. Så det tar jag tillbaka. Den uppmärksamme kan se vilka fasta, snabba filtag jag presterar. Imponerande, om jag får säga det själv.

Vi lade även lermasker, fuktighetsmasker, peelade oss, rengjorde och smorde in oss, färgade fransar, masserades (på massagebänk, min kompis är massör! Himmelskt!) och sminkade. Sen var i tvugna att rusa, för våra män hade lagat förätt till oss. Brutalt god. Det är inte särskilt jobbigt att vara männsika ibland.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0