Önskelista

1. Smågodis

2. Smågodis

3. Smågodis

Allt annat är oväsentligt. När jag är klar med min kur ska jag fira med den största smågodispåsen i mannaminne. Käka tills jag får svinont i magen eller tills att Blubb-Blubb svullnat upp så mycket att jag inte ser vad som går på TV:n (Det har jag gjort förr, så det är ingen fara, jag kan hantera det.) I och med att jag kommer vara så handlingskraftig med min gottepåse vid detta tillfälle, som numera all min vakna tid går åt till att drömma om, kommer förmodligen min kur vara förgäves. För det är som krabban Sebastian i "Den lilla Sjöjungfrun" säger: "Man ger dem lillfringret, men de tar hela klon". Påsarna kommer avlösa varandra, för den stora påsen satt fint i kistan liksom. Men ingen hade heller sagt att männsikan är logisk och rationell när det kommer till det som har med käkande att göra.


Min bruna älskling.


Min exotiska, nyvunna kärlek.


Mina goa, fluffiga sötnosar.


Hela familjen samlad. <3


Mitt favorithak alla kategorier.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0