Gaskramande skräckfilm

Sent igår kväll kollade jag på skräckfilm med två män som står mig nära. En av dem är ytterst förtjust i ordvitsar. (Det är förstås även jag!)  Denna man hade bevisligen problem med gaser under dessa småtimmar. (Det hade inte jag. Fina flickor fiser inte.)  Han förenade sina två "förmågor" genom att säga att filmen var "gaskramande", "skitläskig" och att man i slutet kunde säga "the endtarm".

Tack för bloggämne du härlige och gasige!

I övrigt har vi tillbringat denna helg som en lillsemester i det fantastiska Paradise. Ännu mer glass, knappt en tråd på kroppen utan att frysa ens på småtimmarna, mumsig mat och underbart sällskap. Ett bra tag funderade jag på att vägra åka hem. Ville bara få ur mig det.



xx

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter görhärligt det! Dagar vid havet kan man inte få för många av! Nu ska undertecknad ge sig iväg och klippa av håret igen! Häppåre!

2009-06-29 @ 08:56:05
URL: http://frokenflojt.blogspot.com
Postat av: Anonym

så roligt att ni var här! (glad att jag slapp den gaskramande filmen...) :D Kram

2009-06-29 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0