GI

Ska börja köra GI-metoden här på Storgatan. Steg 1 i 3 veckor var det tänkt. Det kommer att ske på egen hand, utan min fästman, för när jag kom hem från jobbet idag hängde hans shorts så mycket att han visade "cracken". Han går numera under namnet "Anorektikern" här hemma. Hans nattarbete har käkat upp honom, stackarn. För mig och Blubb-Blugg (min mage) är det alltså slut på glassfrossandet för ett tag. Även gottigheter som godis får vi låta bli. Ja, jag vet att sanningen är att vi får skippa det mesta utom ägg och luft. (Skulle gärna byta ut luft mot något annat, då man ju får den på köpet med äggen.) Nu ska jag bara hem till en vän på tjejkväll med diverse förmodade mumsigheter, och då snackar jag inte ägg, innan jag gör en rivstart...




GI -står det för Gottebutik Igenbommad??

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0