Pressmeddelande

Jag har börjat brodera. Korsstygn.

Jag har även lagt min bil, körkort och cykel åt sidan till förmån för min rullator. "Håhå, jaja" är numera ett standarduttryck här på Storgatan. Jag har dessutom börjat använda näsdukar i textil, som jag sedan återanvänder utan att tvätta dem emellan. Min höft har blivit dålig.

Min fästman är mycket orolig och rädd för att jag ska börja inreda med mina korsstygn. Hehe.

Mitt mönster är en 1920-talsmiljö. Det är mycket brunt. Hittils har jag broderat fem rader i tre olika bruna nyanser. Det ser ut som ett litet, mycket brunt, torn.

Ok.



xx


Kommentarer
Postat av: Kompis Catta

står de verkligen en stor KUK....

i så fall är du underbar!!!

2009-06-18 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0