Problemlösning

Jag har en kortare tid tyckt att diverse textilier, såsom kläder, handdukar och lakan, har luktat gammal dammig fis här på Storgatan. Tvättkorgen har även kommit bort.

Allt detta ledde till att jag i förmiddags satte mig ner, med kartor, miniräknare och lupp och gjorde en kalkyl. En slags problemlösning.

Resultatet var lyckat. Jag fann tvättkorgen under stora ofräscha textilmonster och har idag ägnat hela dagen åt tvättnig i diverse möjliga och omöjliga former.

Det är härligt när ihärdig tankeverksamhet och hårt arbete skördar frukt.


Dagens samarbetspartner.

xx

Kommentarer
Postat av: Kompis Catta

ja...tyckte de lukta illa i fredags!! skönt att du kom till insikt. Puss och Kram min kära vän

2009-06-16 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0