SOMMARLOV

Nu är sista tentamen för detta läsåret nedklottrad! Så nu är det:

SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV JULLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV

och det känns ypperligt vill jag lova!

Det var igår jag skrev tentan. Jag la mig kl 12 igår kväll och vaknade kl 14.15 idag. Hm.. Det är nog inte riktigt normalt. Jag tog bevisligen "inte ställa klockan" och "sovmorgon första sommarlovsdagen" på största allvar.

Nu ska jag fortsätta med vad jag höll på med: PILLA NAVELN!

För att komma in i rätt stämning kommer här lite somriga bilder på  från förra sommarens USA-resa. Bilderna är tagna i Florida.













xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0