Dagens nyheter om dagens nyheter och tandkräm

Idag har jag en god och en dålig nyhet.


Dålig nyhet:

Hallå! Stoppa pressarna! Eller rättare sagt, starta pressarna! För var är dagens Metro?! 

Här kommer man ner till tågstationen i ottan och ser fram emot sin dagliga läsning som brukar räcka sträckan Skövde-Falköping (om man lusläser). Jag borde anat oråd direkt när jag kom in på Skövde Resecentrum.. Rummet hade liksom en alltför tydlig akustik... Det var avsaknaden av det dämpande pappret som gjorde det! Och det forsatte att eka även i tågvagnen hela vägen ner till Göteborg. Vad har hänt? Metro -lova att du är tillbaka imorgon! Jag kan inte leva utan dig, nu när vi äntligen blivit vänner!




God nyhet:

Har inhandlat den ultimata tandkrämen! Kommer stanna vid dess sida mycket länge, om inte för alltid. Vademecum! Varför kan Colgate och Pepsodent slänga sig i väggen då? Jo, Vademecum blir, till skillnad från sina motståndare, tydligt fluffig och löddrig i munnen. Härligt!



Lång dag i Göteborg idag. Gick upp kl 6 imorse och kom nyss hem.

Det gick mycket bra hos min logoped idag. Jag har gjort framsteg, vilket gör mig stolt.

Nu ska jag fortsätta ha tentaångest inför tentan på måndag.

xx

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men hallå, vad e det för fel på colgate? jag tycker den löddrar alldeles förträffligt. men okej fär vademcum, i will give it a try...



vi kan ha tentaångest tillsammans. jag har typ pluggat nada, inget, niente, nothing... det får gå som det går. jag har min taekwondo-gradering på onsdag att oroa mig för, så just nu sitter jag och pluggar korenska kampsportstermer istället.

2009-03-30 @ 22:00:36
URL: http://pernijo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Å trevligt barnslig design på tuben också! Vi ses på fredag för lite afterwork babe! Pöss pöss

2009-03-31 @ 08:32:38
URL: http://frokenflojt.blogspot.com
Postat av: Emma MY

Vilka fina farger pa tubarna! Skulle ocksa kopa dem om de fanns har! =D

2009-03-31 @ 16:24:17
URL: http://emmamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0