Jag har skaffat blogg

 Ja, så är det faktiskt. Lindapastorgatan, det är jag. Jag är just smått frustrerad övar att mitt så omsorgsfullt  och första skrivna inlägg för en stund sedan försvann. Försvann som innehållet i en smågodispåse från Sigges. Men jag skola icke misströsta. Går ju att börja på ny kula.

Sammanfattningsvis har dagen varit ovanligt händelselös. Kan bero på att jag för ovanlighetens skull varit nästan totalt initiativlös. (Inte så lätt att vara sitt käcka och alerta jag när man har ont, som jag har idag..) 50 sidors kopiering (där jag höll tummarna för att bläcket inte skulle ta slut precis på det berömda f-håret. Min önskan gick i uppfyllelse), kattkammning, telefonsamtal till vän som fyller 30 samt till den vänliga mannen på Preem angående min Clio, Blåbärsbullen. Pajbakning (ädelost), blomvattning till 50% (orkade inte med alla orkideérs näringsbehov just idag) och en och annan puss till min fästman innan han pyste till jobbet, har också  varit på repertoaren.

Nu blir det varma mackor och DH kl 9. Det har jag sett fram emot.

Lägger in en bild på min katt för att han är så vacker. Felix heter han.


Felix i all sin prakt.

xx


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!



Vilken urläcker blogg, det var kul att läsa. Du är duktig på att skriva! Kramar

2009-03-14 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0