Kaffe kaffe

Är fint. Samt bra för mitt för dagen oskarpa sinne. Så jag tar en kopp till.

Har upptäckt att jag nog lägger ganska mycket tid på träning ändå. För nu när jag är skadad och inte tränar, tycker jag att jag har tid över. Så brukar jag inte känna annars, nej.

Äntligen ska jag toppa min kalufs. Fick tid på fredag.

När klockan ringde kl 05.15 imorse synkroniserades ljudet av ett annat ljud..  Att Felix (kissen) spydde på Fredriks täcke. Mindre fräscht. Av någon anledning känner jag mig som en småbarnsförälder när sådant här händer. På ett bra sätt att tillägga. Sen skämdes han (inte Fredrik, utan Felix) och sprang till köket för att fortsätta lägga ytterligare en kockla på köksmattan. Där stod jag i mörkret i ottan (ville ju inte väcka min käraste) med torky med varmt vatten på, diskmedel och föredetta vita påslakan, och gnuggade. (Kom just på att jag har Vanish på mattan nu sen nåra timmar, dags att ta bort! Lita på rosa!)

Dagens tågåkande tur och retur är avklarat. Fick mig en bokstavligen dreglande djupsömn på vägen ner. Snyggt och trevligt på ljusgrå tröja.

Har sagt hejdå till min älskling nu. Han åker till Dalarna imorgon, och kommer inte hem förens på söndag, eller lördag. Var längesen vi var borta från varann så länge. Han luktar ju så gott... Är ju så klok och rolig...Härlig att ha i närheten! Han gör mig varm, varmare, varmast.



xx

Kommentarer
Postat av: Fred

Du e ju bara för söt, nu har alltså bloggandet tagit även din oskuld suck ..Måste packa inför Dalarna nu :) älskar Dig!!

2009-03-12 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0