Tävling

Är med i en tävling om att skapa en outfit utifrån Haléns produkter. Tävlingen finns på Engla´s Showroom på blogg.se, ifall nån av er som läser också vill delta. 

Jag tänker vardag, funktionellt och lättburet MEN med en festlig touch. I denna outfit kan jag välja om det känns tisdag förmiddag eller fredag eftermiddag. Här kommer mitt bidrag:


Fantastisk enkel, skönt ledig och nonchalant top. Den gröna färgen välkomnar våren.


De lite längre jeansshortsen. En av mina personliga favoriter. (Har bott i shorts av denna modell flera vår/sommarsäsonger.) Den shyssta längden gör att de är bekväma och bara rent av läckra, och ger också utrymme för solen att nå och färga benen! Tvätten är snygg ; lätt sliten och vårig.


En stor del av outfiten. Jag vurmar för marinblå jackor. Den här är hur läcker, kvinnlig och kaxig som helst med sitt fräscha snitt. Attityd!


Våga bära svarta accessoarer till marinblått! (Jag tycker kombinationen är hur snygg som helst.) Dessa är enkla och har den rätta känslan till övriga outfiten. Fina spännen (som absolut inte är pråliga, något jag inte tycker om.. ) och lagom klack som vanliga männsikor (läs mig) kan spenderar några timmar utan att halvt dö i.


Piffig detalj som fyller sin funktion och bryter det övriga. Kul med lack och rosetten, som  fixar fredagskänslan om så önskas.


Helt fantastisk smycke. De vita pärlorna är vackra till det marinblå och blir spännande tillsammans med topen med baskänsla. Berlockerna är så fina och ger en intressant feeling. Nyansen på "stålet" matchar jackans knappar till hundra procent.


Jag fullbordar det hela med ett par genuina, klassiska Ray Ban pilotmodell.


Tack för mig och för visat intresse!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0