Datorn vid min barm

Jag har märkt att jag allt oftare får med mig datorn in i sovrummet om kvällarna (min fästman jobbar ju kvällar och nätter ganska ofta, och något  trevligt vill jag allt ha vid min sida när jag ska nana kudden.) Det var ingenting jag sysslade med  2008, kan jag tala om.

Den senaste veckan har jag kommit på mig själv med att ibland ha med mig datorn in på toa när nummer två ska ske, så att säga. Väldigt 2009, om jag får säga det själv.

Datorn vid min barm. Den har blivit till ett plåster i detta moderna samhälle där allt som är värt att veta något om finnes på nätet.

För er som varit oroliga över det rent praktiska -jag lugnar härmed genom att tala om att jag äger en laptop och således inte behöver släpa runt på en stationär dator här i lyan på Storgatan. Det hade varit svettigt.


Datortårta!  Nu kan man allstå även ha datorn i magen.

xx

Kommentarer
Postat av: Emma MY

Hahaha, kan se framfor mig hur du sitter pa toa med hela skrivbordet framfor dig men en stor stationar dator som tar upp all ledig plats i badrummet!



vill garna ha datorn i magen vill jag ju saga! Ser riktigt god ut!

2009-06-02 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0