Tillökning i familjen



Vi mår bra allesammans. Allt gick bra, förutom lite trubbel med moderkakan. Hon väger 700 gram och är 45 cm lång. Jag tycker hon är mest lik mig, mamma, men många tycker hon har pappas drag. Hon gör inte mycket väsen av sig. Det har hon med säkerhet från mig, mamma. Hon ska heta Phalaenopsis.

Tack Emma för den fina gåvan! Eller jag menar, tack Gud för det nya livet du låtit gro!

Igår fixade vi barnvakt, då vi ju var på en otroligt trevlig inflyttningsfest. (Jag hade bröstpumpat innan.) Jag höll mig förstås till vatten hela kvällen. Den mycket vackra kvinnan till höger är min mycket goda vän Catta. Hon är glad för hon har just blivit tillfrågad om att bli gudmor till Phalaenopsis.



xx


Kommentarer
Postat av: Emma MY

Varsegod gumman, hoppas hon inte haller er vakna pa natterna! / Storken

2009-06-02 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0