korv korv korv korv



Korven står mig upp i halsen!



Matsedel denna vecka:

Måndag lunch: Stuvade makaroner och KORV (nylagat).

Tisdag lunch: Stuvade makaroner och KORV (matlådevariant).

Onsdag lunch: Grillad KORV (samma sorts korv som ovan...) Tillbehör i form av korvbröd, samt tanig sallad. (Inmundigas i Slottskogen tillsammans med klassen under vår "grillunch"!)

Onsdag middag: Fräsig KORVsallad. (Ja. Fina korvar, roliga korvsorter, inte Denniskorvar/"hot dogs, men ändock korv.) Tillbehör i form av bröd, ost och rosévin. (Gäst: min kära vän Emma som är på besök från London!)




Detta är mer korv än vad t.o.m. en ung kvinna som jag, i sina bästa år, kan ta. (Skulle man ta ett bett av mig så skulle jag med säkerhet smaka korv. Jag börjar också se ut som en korv. Det är sant. ) Nu mår jag illa av allt intenivt korvtänk, allt ihärdigt visualliserande av korvar och snaskande av korvar. Synd att jag förstör korven denna vecka, för jag har alltid uppskattat en finer korv tidigare.

Korv suger!




OBS!. Inga frågor på hur jag tänkte med veckoplaneringen, tack. Perversa läsningar mellan raderna undanbedes. Ni som inte följer dessa enkla regler kommer att bannlysas från min blogg.

xx

Kommentarer
Postat av: Fia

Körv ä gött!!! Hehehe! ;)

2009-05-19 @ 23:45:57
URL: http://paviftigolfstrommen.blogspot.com
Postat av: Jeanette Fasth

Hahaha detta var sannerligen en underhållande blogg! :D



2009-05-21 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0