Diana Ross

Min fästman har just, glad i hågen, med ett leende bredare än Peter Harrysson, sagt till mig att han tycker att jag ser ut som Diana Ross.

Jag hade i denna stund med yviga gester fönat mitt hår, och ännu inte angripit det med världens bästa uppfinning för-oss-som-gärna-hellre-haft-hår-platt-som-en-pannkaka-för-att-slippa-allt-svinto-som-står-åt-alla-håll, nämligen plattången.

För närvarande överlägger jag med mig själv om jag ska lämna min fästman redan i afton eller sova på saken.


Diana Ross. Eller kanske jag halvfärdig med hårvård?

xx


Kommentarer
Postat av: Fia

Inser Freddan att han lever farligt?! ;D

2009-10-08 @ 01:56:06
URL: http://paviftigolfstrommen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, nej så illa kan det väl aldrig vara! Fundera ut den ultimata hämnden och slå till när han minst anard et ;)

2009-11-02 @ 22:45:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0