Dreglaren

I hushållet på Storgatan kan man inte ens avnjuta en skål naturell yoghurt med nötter och honung, utan att en viss ung(?), hårig herre dreglar igenom 10 sidor i mammas kurslitteratur om kognition.

Saliven droppade (rann?) utan att mamma upptäckte det, och olyckan var därmed ett faktum. Han satt där intill mig (på bordet...) rödhårigt tufsig, som en ankunge, spann och snörpte på munnen. Inte kunde jag väl jag ana att han var ett vandrande vattenfall.

Om han fick slicka mammas yogurtskål sedan? Självfallet! Att vara långsint ingår inte i min uppfostringstaktik.



Tjena mittbena.

xx

Kommentarer
Postat av: rie

djur från torgilsgatan har en tendens att tigga...gäller det även söner?! ;D

På mig tog inte den uppfostran! Hi hi!

<3

2009-09-15 @ 19:49:02
Postat av: pia

Hm,känner mig aningens påhoppad:)men med det kurret

o dom ögonen,kan man neka?!(nu menar jag Felix)

2009-09-16 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0