Frakturer till alla

Sedan ett par veckor tillbaka har det tillkommit två(!) fotfrakturer och en nyckelbensfraktur i min familj. En kär vän till mig har tagit på sig alltsammans utom nyckelbenet (det var utom hennes vetskap vid tillfället), då hon råkat krossa en spegel.

Samma kära vän har dock ett toalettlock i ungefär samma mönster i akvariumstil som Palmolive-tvålen på bilden nedan. Så jag kanske inte ska lyssna på allt hon säger. Lite minskad trovärdighet där känner jag. (<3 ) (Hon råkar vara nyinflyttad och ha en hyresvärd med horribel smak, men det låtsas jag inte om.)



Gud har ju å andra sidan pissat oavbrutet över staden mycket länge nu, så något är han ju bevisligen förbannad över. Hade varit mycket trevligare om han tog det som en man istället för att pissa och framför allt bryta i folk. Kanske Gud hade ätit dåligt och därför hade lågt blodsocker och blev elak. Han är därmed icke för den sakens skull på något sätt förlåten. Nu ska jag göra hamburgare och inte bjuda honom. Han får begrunna sina hyss, för medlemmar i min familj har smärtor och det är inte ok.

xx

Kommentarer
Postat av: Marie

Vem vet, Gud kanske är tvåkönad och haft PMS!? Jack stog i fönstret och ropade på honom härom dan, om han såg honom skulle han säga till mig, bad jag honom. efter en stunds ropande konstaterar J att gud är mycket upptagen.... med sin kompis Sven! Däri kanke problemet ligger, Gud kanske har glömt bort yttervärlden för en vecka eller två. det enda han/hon ser är...Sven!!!?

2009-09-04 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0