Kras

Den här skålen var jag väldigt förtjust i. Den påminde mig om sommar och var vacker som just en sommardag. Men den har sett just bättre dagar.

Jag gav inte mer än ynka tio krona för den på Gengåvan, så jag har inte gått i personlig konkurs. Men det är inte pengar saken gäller -skålen hade ett affektionsvärde.

Nu står den där och ser dum ut. Skulle jag lägga i oliver eller godis så skulle de åka skidbacke ner på bordet -"wiiee".

Det blir till att inhandla en tub Karlssons klister och hoppas att det gör susen. Det är ju inga tusen bitar vi snackar om här i alla fall. *Räknar*. 1...2... 2 bitar får jag det till. Det räcker nog med en liten tub klister.



xx


Kommentarer
Postat av: Hon som var med vid inköpet

Nej....den som var, är, så fin!!!

2009-09-22 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0