Är ni anala?

På universitetet idag frågade jag några kursare om de anser att de är anala. De flesta tyckte att de hade anala drag i vissa situationer.

Så oförskämt av mig och gå runt på universitetsområdet och hojta om kroppsöppningar, kan man tycka (om man är anal, exempelvis...)

Men vi har faktiskt botaniserat runt i Freuds psykodynamiska teori, så jag är inte ute och cyklar mer än vanligt. (Studerar Personlighetspsykologi för tillfället.)




Hur anal är jag då, procentuellt sett?

(Lightversion av kriterier)

PEDANT
Check!
(Var sak har sin plats. Millimeterrättvisa fordras för harmoni.)

RENLIGHET
Check!
(Duscha varje dag, ihärdig munvård, rent hemma, mycket gärna rena textilier.)

KONTROLL
Check!
(En vara jag uppskattar.)

SPARSAMHET
Halvcheck!
(Har definitivt varit en "Spara", men förflyttat mig på linjen mot "Slösa". Är ju så mycket roligare.)

Resultat: Jag är 87,5% anal

Ok, då vet jag det.

Obs! Högst vetenskaplig evidensbaserad studie.



Personligt mål kan tänkas vara att försöka få ut det där paraplyet ur röv*n.

En långsiktig nöt att knäcka må jag tro, då det suttit fast där ganska många år nu. Men det mesta går ju med vilja, våld, vaselin och lite eltejp.


xx


Kommentarer
Postat av: Frida

:D Jag hade gärna gått på universitetområdet med dig och hojtat om diverse kroppsöppningar. Jag är nog inte särskilt anal av mig om jag utgår från dina kriterier. Skulle nog tipp runt 50%

2010-02-19 @ 18:05:47
URL: http://frida.frykler.se
Postat av: Fia

Bwahahahhahahahahahahahahahha!! Ja, Linda, jag får nog stämma in på den punkten! Du har en något anal personlighet! Utan noggranna uträkningar vågar jag påstå att jag inte är riktigt lika anal, trots att vissa sjärthåls-tendenser kan visa sig emellanåt! ;D

2010-02-19 @ 20:51:14
URL: http://paviftigolfstrommen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0