Dubbelhäftar

Jag dubbelhäftar denna sena eftermiddag på Storgatan. Det handlar om en "Nej tack till reklam"-skylt och en persiennlist som har trillat ner.



Jag inser nyhetsvärdet i detta och hoppas verkligen att du, min kära läsare, har anteckningsblocket i högsta hugg.

Nä, men det händer faktiskt inget spännande kring mig idag. Denna tisdag har bara gammalt vanligt tugg att bjuda på. Handla nötfärs och mjölk på Willy's, rensa kattlåda, ha yvigt hår och torra händer. Ingen lottovinst, ingen naken människa på stan, ingen glasbit i maten, inget spöke i sikte.

Men för all del, jag ska snart prova en ny yoghurt. Valios med krusbär -tillfällig smak på besök.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0